انتقال تماس های تلفنی به موبایل

انتقال تماس‌های تلفنی به موبایل در مرکزتماس تحت ویپ سامان به آسانی امکان‌پذیر است. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید تماس‌های دریافتی را به دستگاه موبایل کارمندان انتقال دهید تا به راحتی از هر جایی به تماس‌ها پاسخ دهند.

در دنیای امروز، فناوری و ارتباطات پیشرفته به سازمان‌ها و کسب‌وکارها امکانات بیشتری را برای اداره و مدیریت تماس‌های تلفنی ارائه می‌دهد. یکی از امکانات مهم و محبوب در این زمینه، انتقال تماس‌های تلفنی به موبایل است که به سازمان‌ها امکان ارتقاء کیفیت و کارایی مرکز تماس را می‌دهد.

با استفاده از این قابلیت، سازمان‌ها می‌توانند از انعطاف‌پذیری بیشتری در مدیریت تماس‌های تلفنی برخوردار شوند ، کارایی و بهره‌وری را افزایش دهند و با امکانات تلفن همراه و امکان همزمانی بین چندین دستگاه موبایل، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. همچنین، با کاهش هزینه‌ها مرتبط با تماس‌های ثابت، سازمان‌ها می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند و به مزیت رقابتی بیشتری دست یابند.

انتقال تماس به موبایل

بدون محدودیت جغرافیایی در هر زمان و هر مکان تماس های تلفنی خود را پاسخ دهید.

گزارشات:

با گزارشگیری در سامان ویپ می‌توان به طور دقیق تماس‌هایی که به موبایل منتقل شده‌اند را ردیابی و مدیریت کرد.قابلیت ثبت و نمایش جزئیات تماس‌های انتقال یافته به موبایل از جمله تاریخ و ساعت تماس، شماره تماس گیرنده ، مدت زمان مکالمه و نتیجه تماس در گزارشات به شما امکان می‌دهند تماس‌های انتقال یافته به موبایل را به صورت دقیق و جامع مورد بررسی قرار داده و عملکرد تیم خود را ارزیابی کنید.

کاربردهای انتقال تماس های تلفنی به موبایل :

  •   زمانی که شما امکان حضور در دفتر خود را ندارید.
  •   وقتی که سفر یا خارج از کشور هستید.
  •   برای انتقال تماس ها به موبایل  در زمان خارج از تایم کاری که در دفتر حضور ندارید.
  •   پرسنل شما مدام بیرون از شرکت فعالیت دارند. (مانند ویزیتورها) 
  •    مایل نیستید شماره تماس مشتریانی که دارید را پرسنل داشته باشند.(مانند سیستم های مشاوره)
  •   برای زمانی که پرسنل شما به صورت دورکاری فعالیت دارند.
انتقال تماسهای تلفنی به موبایل

توجه داشته باشید انتقال تماس به موبایل به دو روش امکان پذیر است. حالت اول انتقال تماس از طریق خط مخابراتی انجام می شود به این صورت که تماس گیرنده با خط شرکت تماس می گیرد و به صورت اتوماتیک با یکی دیگر از خطوط شرکت تماس با موبایل شما برقرار و ارتباط با تماس گیرنده وصل می شود. در حالت دوم انتقال تماس از طریق بستر اینترنت می باشد به این ترتیب که با VPN به شبکه شرکت وصل می شوید و یک SoftPhone  نیز روی تلفن همراه خود نصب می کنید. با این روش میتوانید یک داخلی روی موبایل خود رجیستر و تماس ها را به داخلی خود انتقال دهید.