سیستم کنترل شارژ مشاوره تلفنی
سیستم کنترل شارژ در مشاوره تلفنی تحت ویپ : 

 یک سیستم مدیریتی است که برای کنترل و رصد هزینه‌های مربوط به مکالمات تلفنی در مرکز تماس سامان استفاده می‌شود. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا شارژ و هزینه‌های مشاوره تلفنی را کنترل و مدیریت کنید.

سیستم کنترل شارژر تحت ویپ سامان

در این سامانه تماس گیرنده با شماره های درنظر گرفته شده برای مرکز مشاوره تماس گرفته سپس بعد از اجرای منوهای مناسب می تواند موضوعی که می خواهد درباره ی آن مشاوره دریافت کند و بعد مشاور مورد نظر خود را انتخاب کند. در ادامه باید کد اشتراک خود را که از قبل دریافت نموده وارد نماید (اگر اشتراک کاربر بر روی شماره تماس وی ست شده است نیازی به وارد کردن کد اشتراک ندارد.) .

سیستم مدت زمان شارژ کاربر را با توجه به شماره و یا تماس کد اشتراک وی اعلام می نماید سپس او را به مشاور مورد نظر او ارتباط می دهد. اگر مشاور مورد نظر در حال مکالمه باشد کاربر وارد صف انتظار می شود. توجه داشته باشید تا تماس گیرنده مکالمه خود را با مشاور آغاز نکند از اعتبار او کسر نمی شود و همچنین سیستم به صورت خودکار زمانی که تنها 1 دقیقه از اعتبار مشترک باقی مانده باشد پیغام مناسب برای تماس گیرنده پخش می نماید.

 

تعریف و تنظیم تعرفه‌ها:

در ابتدا، باید تعرفه‌ها و قوانین مربوط به شارژ مشاوره تلفنی را تعریف و تنظیم کنید. این شامل نرخ براساس زمان مکالمه، نوع مشاوره و سایر عوامل است. می‌توانید تعرفه‌های مختلفی برای مشتریان و مشاوران تعیین کنید و قوانینی را برای اعمال تخفیف‌ها یا محدودیت‌های شارژ تعیین کنید.

رصد و ثبت مکالمات:

سیستم کنترل شارژ باید توانایی رصد و ثبت مکالمات تلفنی را داشته باشد. این شامل ثبت مدت زمان مکالمه، شماره تماس کننده و تماس گیرنده، نوع مشاوره و سایر جزئیات مربوطه است. این اطلاعات می‌تواند به عنوان مبنای محاسبه هزینه‌های مشاوره تلفنی استفاده شود.

محاسبه هزینه‌ها:

با توجه به اطلاعات ثبت شده در مرحله قبل، سیستم کنترل شارژ باید قادر باشد هزینه‌های مربوط به مکالمات را محاسبه کند. بر اساس تعرفه‌ها و قوانین تعیین شده، هزینه‌ها برای هر مشتری و مشاور محاسبه می‌شود.

گزارش‌دهی: 

سیستم کنترل شارژ باید قابلیت تولید گزارش‌های مربوط به هزینه‌ها و شارژ‌های مشاوره تلفنی را داشته باشد. این گزارش‌ها می‌توانند شامل مجموعهای هزینه‌ها برای هر مشتری، مشاور یا دوره زمانی خاصی باشند. این گزارش‌ها به شما امکان می‌دهد بررسی و نظارت بر شارژ‌ها و هزینه‌های مشاوره تلفنی را داشته باشید.

 

سیستم کنترل شارژ مشاوره تلفنی

مزایای سیستم کنترل شارژ در مشاوره تلفنی تحت ویپ سامان

  1. کاهش هزینه‌های تماس‌ها
  2. مدیریت بهتر و کنترل شارژ مشاوره‌های تلفنی
  3. افزایش بهره‌وری و بهبود کارایی
  4. امکان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بهتر برای مشاوره‌های آینده
  5. افزایش اعتماد و رضایت مشتریان
  6. امکان اتصال به CRM و مدیریت بهتر اطلاعات مشتری
  7. امکان استفاده از گزارش‌های تجزیه و تحلیلی برای بررسی عملکرد و بهبود فرآیندها
  8. امکان اتصال به سیستم‌های پیام‌رسان و پیامک برای ارتباط سریع با مشتریان
  9. افزایش امنیت در انتقال و پردازش اطلاعات مشتریان
  10. بهینه‌سازی زمان و انرژی مشاوران و پرسنل مشاوره تلفنی.

با راه اندازی سیستم مشاوره تلفنی سامان ویپ ، برای دانشگاه علامه طباطبائی مشاوران این مجموعه بدون حضور در مرکز می توانند در هر مکانی که هستند در صورت آمادگی با تماس، حضور خودشان را اعلام کنند و با تلفن همراه در صف مشاورِ مرتبط با خود وارد شده و منتظربمانند تا تماس اشخاصی که نیاز به مشاوره دارند به تلفن همراه آنها متصل شوند.