ضبط مکالمات تلفنی

بهترین راه برای بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتریان

ضبط مکالمات در تماس‌های مرکز تلفن می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مؤثر در افزایش رضایت مشتریان و بهبود عملکرد کارشناسان و پاسخ‌دهندگان تماس‌ها مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه، به برخی از مزایای استفاده از ضبط مکالمه در مرکز تماس سامان ویپ پرداخته می‌شود.

ضبط مکالمات

بهبود کیفیت خدمات:

با ضبط مکالمات مشتریان، می‌توانید عملکرد کارکنان مرکز تماس را مورد ارزیابی قرار داده و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنید. این امر بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشتریان را در پی دارد.

آموزش و بهبود عملکرد :

ضبط مکالمات به عنوان یک ابزار آموزشی قدرتمند عمل می‌کند. مدیران می‌توانند از طریق بررسی مکالمات ضبط شده، نیازهای آموزشی کارکنان را شناسایی و برنامه‌های آموزشی مناسب را ارائه کنند. این بهبود عملکرد و کاهش اشتباهات را در پاسخ به نیازهای مشتریان به همراه دارد.

ارزیابی عملکرد مشتریان :

ضبط مکالمات به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک ابزار ارزیابی، تعاملات مشتریان را با مرکز تماس تحت ویپ سامان ویپ بررسی کنید. با این اطلاعات، می‌توانید بهبودهای لازم را در فرایند خدمات مشتریان اعمال کرده و تجربه مشتریان را بهبود بخشید.

امکانات اصلی ضبط مکالمات در نرم افزار سامان ویپ

ضبط-مکالمات

گزارشات کامل از مکالمات ضبط شده

تماس های ورودی ، خروجی و داخلی به داخلی

گزارش از مکالمات ضبط شده در مرکز تماس سامان ویپ می‌تواند به مجموعه شما کمک کند تا عملکرد و کارایی خدمات مرکز تماس خود را ارزیابی نمائید. این گزارشات شامل تماس های ورودی ، خروجی و داخلی می باشد که قابل استفاده برای ارزیابی عملکرد پاسخگویی کارشناسان ، تحلیل مشکلات و بهبود فرآیندهای مرکز تماس است. همچنین، گزارش مکالمات ضبط شده می‌تواند به عنوان ابزاری برای تحلیل عملکرد اپراتور ها مورد استفاده قرار گیرد.

ضبط-مکالمات

امکان ضبط مکالمه از ابتدای تماس

رهگیری تماس


ضبط مکالمات در مرکز تماس سامان ویپ به دو صورت قابلیت ذخیره سازی دارد ، روش اول ضبط صدا از ابتدا تماس و به محض ورود به مرکز تلفن و پخش پیغام تلفن گویا تا زمانی که تماس گیرنده تماس را قطع کند انجام میشود و در روش دوم ، ضبط مکالمه از ابتدای شروع مکالمه با اپراتور انجام میپذیرد که با توجه به اهمیت تماس ها و نوع مشتریان مجموعه شما ، یکی از این دو روش قابل پیاده  سازی میباشد.

ضبط مکالمات

جستجو دقیق

ارائه مستندات

مرکز تماس سامان ویپ برای دسترسی سریع و راحت به مکالمه ضبط شده ، قابلیت جستجو بر اساس نوع تماس ، تاریخ و ساعت تماس ، همچنین بر اساس داخلی و نام اپراتور پاسخگو یا شخص تماس گیرنده را برای شما فراهم میکند تا در کمترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید. این قابلیت مرکز تماس سامان ویپ امکان ارائه مستندات مکالمات ضبط شده را در قالب فایل pdf و اکسل دارد.

ضبط-مکالمات

فشرده سازی فایل صوتی

تبدیل فرمت wav به mp3


یکی از قابلیت های مهم مرکز تماس سامان ویپ ، فشرده سازی فایل های صوتی مربوط به مکالمات ضبط شده می باشد. این قابلیت همراه با تبدیل فرمت فایل های صوتی به mp3 مزایایی از قبیل صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی، کاهش پهنای باند مورد نیاز، انتقال سریع و بهبود کیفیت صدا را به همراه دارد. در کنار این قابلیت ، امکان ذخیره سازی فایل های صوتی روی هارد شبکه ( NAS Storage ) یا هارد اکسترنال هم وجود دارد.

شنود-آنلاین

شنود آنلاین

امکان شنود مکالمه به صورت نجوا و صحبت یکطرفه با اپراتور جهت راهنمایی ، بدون آنکه تماس گیرنده متوجه شود
ضبط-مکالمات-مانیتورینگ-آنلاین

پنل کاربری تحت وب

امکان دسترسی به مکالمات ضبط شده از طریق صفحه وب و خارج مجموعه
ضبط-مکالمات

امنیت دسترسی

امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران جهت شنیدن مکالمات افراد زیر گروه و حتی یک دسته خاص
ضبط-مکالمات

دانلود مکالمه

ذخیره فایل صوتی و ارائه لینک دانلود جهت استفاده در نرم افزار های دیگر

امکانات گسترده ضبط مکالمات در مرکز تماس سامان ویپ، به شرکت‌ها و سازمان‌ها امکانات قدرتمندی را ارائه می‌دهد. از مانیتورینگ کیفیت خدمات گرفته تا آموزش مجدد و تحلیل داده‌ها، این امکانات می‌توانند بهبود کیفیت خدمات، افزایش بهره‌وری و تصمیم‌گیری‌های بهتر را در محیط‌های کسب و کار فراهم کنند.

ضبط-مکالمات