تماس گیر خودکار

تماس گیر خودکار

اعلام سهام و سود شرکت‌های بازار سهام

وصول مطالبات شرکت های لیزینگ و بیمه

معرفی و تبلیغات برند و کسب و کار شما

 اعلام سررسید بدهی و معوقات بانکی

تماس گیر خودکار چیست؟

ماژول تماسگیر خودکار می تواند بصورت خودکار با شماره تلفن مشتریان تماس گرفته و پیام صوتی از پیش تعیین شده را پخش کند و یا از تماس گیرنده اطلاعات دریافت نموده و در بانک اطلاعاتی ذخیره نماید. این سرویس بیشتر برای یادآوری موضوعات مختلف ، اعلام بدهی ، اعلام اقساط معوقه ، تبلیغات ، نظر سنجی و یا وصول مطالبات بکار می رود. کاربران می توانند از طریق پنل کاربری فهرستی از شماره تلفن ها و پیامها تعریف کنند یا از اکسل وارد نمایند تا سیستم با آنها تماس بگیرد. همچنین این سیستم می تواند بصورت خودکار به بانک اطلاعاتی سایر نرم افزار ها متصل شده و اطلاعات تماس مشتریان را بصورت خودکار از بانک اطلاعاتی بخواند و یا از طریق فراخوانی webservice , webapi اطلاعات را دریافت کند.

تماس گیر خودکار مرکز تماس سامان

مرکز تماس سامان سامانه ای جهت مدیریت تماسها ، ارتباطات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان است که بر  اساس آخرین تکنولوژی های نرم افزاری طراحی و تولید شده است. این سامانه بستری را جهت سهولت ارتباط با مخاطبین ، دسترسی به منابع و داده های متمرکز ، مکانیزه نمودن فرآیندها و مدیریت تعامل با مخاطبین ، فراهم می نماید. یکی از ماژول های این سامانه تماس گیر خودکار است که بصورت خودکار با شماره تلفن های تعریف شده تماس گرفته و پیام صوتی پخش می کند، همچنین امکان پخش منوی صوتی و دریافت عدد از مخاطب نیز وجود دارد. جهت استفاده بهینه از این سامانه لازم است خط تلفن اختصاص داده شده از نوع “سیپ ترانک” و یا “E1 (PRI)”  باشد زیرا بر روی خطوط تلفن آنالوگ مکانیزمی جهت تشخیص پاسخ تماس از طرف مخاطب (سیگنالینگ دیجیتال) وجود ندارد. در این سامانه تنظیماتی جهت حداقل زمان شنیدن پیام توسط مخاطب ، تعریف تعداد تکرار تماس ، بازه زمانی تماس و … وجود دارد. این سامانه بستر مناسبی برای ارتباطات تلفنی شما ایجاد می کند که می تواند خدمات ارزش افزوده ایجاد نماید و موجب افزایش سرعت و تسهیل ارائه خدمات و جلب رضایت مخاطبین گردد.

امکانات و مزایای سامانه تماس گیر سامان

صنعت مخابرات در سالهای اخیر بسیار متحول شده است و تکنولوژی ها با امکانات قابل توجه جایگزین بسته های مخابراتی قدیمی شده است . یکی از امکانات سیمهای مخابراتی جدید ، سرویس تماس گیر خودکار می باشد که به نسبت سامانه های قدیمی آنالوگ دارای مزایا و قابلیت هایی است که  از آن می توان جهت یادآوری اقساط و یا پخش پیام  اخطار  برای  مخاطبین  بصورت   انبوه 

تماسگیر خودکار

 استفاده نمود و دارای گزارشهای دقیق از تماسهای موفق و ناموفق و همچنین درصد موفقیت تماسها می باشد. این سامانه موجب کاهش هزینه نیروی انسانی جهت تماس با مخاطبین و پرداخت اقساط معوقه در شرکتهایی با زمینه ی کاری وصول مطالبات و لیزینگ می گردد.

برخی از مزایا و امکانات سامانه تماس گیر خودکار سامان به شرح ذیل می باشد.

1 – تعریف شماره تلفن بصورت گروهی و ورود از  Excel  جهت تماس سیستم با مخاطبین

2 – امکان تشخیص برداشته شدن گوشی تلفن توسط مخاطب و ثبت در گزارش تماس. برخلاف سامانه های قدیمی آنالوگ که این امکان را ندارند و ممکن است مخاطب پس از برداشتن گوشی تلفن فقط بخشی از پیام را بشنود .

3 – امکان ارائه گزارش دقیق از اینکه آیا پیام به دست مخاطب رسیده است یا خیر

4 – امکان تماس مجدد با مخاطب در صورتی که مخاطب پس از برداشتن گوشی تلفن تماس را قطع کند و یا در حین شنیدن پیام زودتر از زمان مشخص قطع کند.

5 – امکان ارائه گزارش از اینکه مخاطب چه مدت زمان ( ثانیه ) از پیام صوتی را شنیده است .

6 – امکان پخش منوی صوتی و یا دریافت عدد از مخاطب .

7 – هزینه مقرون به صرفه به نسبت نیروی انسانی

8 – عدم نیاز به سخت افزار تلفنی ، با توجه به اینکه در سیستمهای جدید تحت ویپ خط تلفن هم از نوع voip  می باشد . نیاز به تهیه سخت افزار تلفنی مانند کارتهای  Dialogic  وجود ندارد . به همین دلیل نیاز به خرید کارتهای سخت افزاری گران قیمت نیست و در هزینه نگهداری آنها نیز صرفه جویی می گردد. بعلاوه سامانه تلفنی درآینده به کارت سخت افزاری با برند خاص محدود نیست.

9 – امکان ارائه گزارش میزان بازدهی به این مفهوم که چند درصد مخاطبین پس از یک هفته از تماس قسط خود را پرداخت نموده اند . پایه ی این گزارش براساس اصلاحات پرونده هایی است که بصورت Excel  وارد سیستم شده اند و در فایل  Excel  هفته پیش وجود ندارند .

10- سرعت بیشتر به  نسبت سامانه های قدیمی ، با توجه به اینکه در خطوط جدید امکان برقراری 30 تماس بصورت همزمان وجود دارد برقراری تماس با مخاطبین سریعتر انجام می پذیرد.

11 – پیشتیبانی از سیستم عامل های جدید در سامانه های با قبلی با درایور SR5.1.1  Dialogic  حداکثر قابل نصب بر روی ویندوز XP بودند . در صورتی که سامانه تماس گیر سامان قابل نصب بر روی هر سیستم عامل جدیدی می باشد.

12 – امکان تعریف لیست مشتریان وکالتی توسط هر واحد بصورت جداگانه در کارتابل .

13 – امکان تعریف کارتابل وUser  و تعریف سطح دسترسی جهت اختصاص کارتابل به واحد های مختلف .  در این صورت هر واحد فقط به کمپین های خود دسترسی دارد.

تماسگیر خودکار

تماس گیر خودکار سامان ویپ مناسب چه کسب و کارهایی است ؟

سیستم تماس گیر خودکار یک ابزار قابل استفاده برای انواع سازمان‌ها است. ماژول تماس‌گیر خودکار سامان ویپ یک ابزار بسیار کارآمد برای کسب و کارهایی است که نیاز به برقراری تماس‌های خروجی به تعداد زیاد دارند. این ماژول برای شرکت‌های بازاریابی تلفنی و و کارهایی که نیاز به ارسال پیام‌های یادآوری یا پیگیری‌های دوره‌ای دارند، نیز بسیار مفید است ، زیرا سیستم می‌تواند به طور خودکار با لیست بلندی از شماره‌ها تماس همزمان برقرار کند. این قابلیت به کارکنان اجازه می‌دهد تا به جای شماره‌گیری دستی و مدیریت تماس‌ها، تمرکز بیشتری بر مکالمات با کیفیت و جذب مشتریان جدید داشته باشند.

به عنوان مثال، کلینیک‌های پزشکی می‌توانند از این ماژول برای یادآوری وقت‌های ملاقات به بیماران خود استفاده کنند، یا سازمان‌هایی مانند بیمه، ادارات دارای قبوض خدماتی، وصول مطالبات، کارگزاری ها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت، مؤسسات آموزشی، شرکت‌های تبلیغاتی و بسیاری دیگر می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.این سیستم با کاهش نیاز به دخالت مستقیم نیروی انسانی، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شده ، اشتباهات انسانی را کاهش می دهد و باعث بهره وری چشمگیری می شود.

این سامانه چه مشکلاتی را حل می کند؟

  • 1. مکانیزه نمودن تماسهای تلفنی جهت پیگیری مطالبات بصورت 24 ساعته
  • 2. وصول مطالبات از طریق تماس تلفنی و اعلام هشدار
  • 3. عدم دخالت نیروی انسانی و مشکلات وابسته مانند خستگی ، بحث های طولانی و سایر موارد مرتبط
  • 4. انجام تماس تلفنی بصورت همزمان (20 خط همزمان مانند استخدام 20 نیروی انسانی جهت تماس و پیگیری می باشد)
  • 5. افزایش دقت و سرعت وصول مطالبات
  • 6. اعلام اطلاعات پرونده بصورت مکانیزه و صرفه جویی در زمان نیروی انسانی

مشاهده سوابق تمامی کمپین‌های تماس خودکار

با استفاده از پنل مدیریتی و تحت وب سامان ویپ ، می‌توانید تمامی کمپین‌های خود را بر اساس وضعیت آن‌ها به سهولت مشاهده کنید. با ورود به جزئیات هر کمپین، می‌توانید تمامی مشخصات کمپین را همراه با سوابق تماس‌های برقرار شده مشاهده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا به راحتی متوجه شوید که کدام تماس‌ها با موفقیت برقرار شده‌اند و کدام تماس‌ها به چه دلیلی برقرار نشده‌اند.حتی میتوانید متوجه شوید که مخاطب چند ثانیه از تماس شمارا شنیده است.

امکان برنامه‌ریزی زمانبندی برای اجرای تماس خودکار

تماسگیر خودکار

با سیستم تماس خودکار، می‌توانید به سادگی زمان و تاریخ خاصی را انتخاب کنید که کمپین شما شروع به کار کند. به عنوان مثال، می‌توانید در روز تولد مشتریانتان برای آن‌ها تبریک صوتی ارسال کنید و یا تنظیمات را به نحوی انجام دهید که سیستم تماس های اطلاع رسانی یا تبلیغات محصولات شما را فقط در ساعات اداری انجام دهد.

10 کاربرد برای ماژول تماسگیر خودکار

  • 1. ارسال پیامهای صوتی تبلیغاتی و دریافت عدد از مشتری جهت فروش محصول
  • 2. ارسال هرگونه پيام صوتی در قالب اطلاع رساني معرفی محصولات و خدمات جدید، اعلان ها و …
  • 3. اعلام بدهی ، معوقات بانک،
  • 4. اعلام  قرار ملاقات و جلسات و دریافت تایید از مخاطبین با زدن کلید خاص
  • 5. بازاریابی تلفنی
  • 6. وصول مطالبات
  • 7. ارسال پيام دعوت
  • 8. برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان
  • 9. اعلام تبريک و تسليت
  • 10.برقراري تماس تلفني خودکار با مخاطبین و اتصال سریع آن به کارشناس مربوطه با دریافت عدد خاص از مخاطب